Wednesday 8 June 2011

mai bakar! mai bakar!



salam.. hye semua..
hari ni entri yang menunjukkan beberapa keping gambar sebuah keluarga yang sedang asyik membakar makanan-makanan seperti gambar diatas, ada udang, ada ayam, ada ikan keli, ada sotong,, NYUM! NYUM,!
 heheh
acctually, pada minggu lepas ak berada di seremban selama seminggu, untuk menguruskan rumah baru ak dkt seremban tu, proses deco umah mengambil masa gak,, pergh! peluh gak la tiak nk cari barang yang cantik, jadi dikesempatan ini, ak n semua family besar ak berkumpul. sebab rumah makcik, pak teh, pak uda, n pak ndak ak dekat je ngn umah baru aku tu, sebelah2 tamab je, hehe, jadi bila masing2 da berkumpul makan idea nak buat bbq pon tercetus,,
macam ni la kebiasaanya kalo semua adik beradik belah mak ak da  berkumpul,


haaa,, bukti2.. pak ndak aku sedang menyediakan tempat bakar utk bbq ni, dibuat dirumah pak teh aku,,



ok skang cik KIAH memang salu interprem,, hehe biasalah kalo da balik sana memang anak dara kene rajin2 kan tulang woo,, hehehe (-_-')



biasalah.. sempat posing bersama-sama, kami sedara mara memang tak leh jumpa kamera,, (pembaca sila pengsan).. mesti nak posing ishhh~~~~.




hehe ramai kan,, yang kat belakang sekali.. yang dalam frame tu, gambar arwah atuk ak,, Walaupun die tak de mlm tu, tapi kami pasti atuk sedang melihat kami,. :(


ok,, heheh pada keesokkan harinya, ak n causin ak pon berjalan-jalan lah sekitar seremban,, ak ni memang bebal la jalan seremban ni,, mana2 tembus pon ak tak tau, last2 sampai kat jusco seremban 2, misi main bowling ngn karok jer,,


wewiitt!!! memang strike weyh time ni,, tak tipu nye,, heheh ,, ada ke patot, czen2 aku cakap masa aku nak baling bowling tu, gerakan tangan ak macam menari,, alahai kiah,, parah la mcm ni,, mentang2 minat menari takkan main bowling pon nk lentik jari,, ehhee hheee.. :p. apa nak wat, da sebati katanye,,






ni la czen aku yang paling rapat.. nur hazirag aka angah.. haa anak mak ngah aku,, ak n die kirenye generasi pertama cucu dalam keluarga ni.. sebab tu kami rapat,, :*


\ok,, ak ngaku kesimpulannya aku memang tak reti main bowling, halahh,,,lagipon lane die tak elok ar,, heheheh (menyalahkan pihak tak bersalah).

hmm lepas ni memang ak kene kerap turun sana cz nk kne deco lagi umah tu, tak abes lagi,, heheh dalam entri seterusnya nanti
ak nak mintak pendapat followers mengenai warne cat ape yang sesuai kat bilik ak,, heheh

sekian.. wink! wink!

No comments: