Saturday 11 June 2011

maju lah purple..


salam...
purple!!! my fav colour,,
ok fine.. memang ar aku tak de baju wane purple, tapi aku suka dengan hiasan n kaler purple,,
heheh ok2,
gambar di atas ialah contoh lukisan bilik ak kat umah seremban tu haa,,
ok aku tak pandai melukis,, aku mengaku,,
tapi sebenarnye ak lukis sebab ak nak nengok samada kaler tu sesuai ke tak kat dalam bilik,,
hehe ni memang poyo habes ar.. bilik lama tak nak lak lukis, bilik baru lak jadi kesah,, ape kes??
hehe kesnye,, sebab dapat bilik baru la KIAH... heheh

ok,, keluasan bilik aku ni tak la lebar mana pon,, tapi cukupla untuk anak dara seorang kan,, heheh aku suka bilik ni sebab ada toilet,, jadi mudah la kan, nak,, ehem.. ehem,, tanpa diganggu oleh sape2,,
masalahnye!!
bilik aku ni kat belakang sekali,,
bilik adik, abg, n parents aku semua kat depan,,
jadi aku rasa cam seremmm la sikit an sebab orang berborak kat ruang tamu pon aku tak dengar,, jadi ni mengukuhkan utk aku berasa takot,. gulp!!!! cane ne,, doa je lah banyak2..


ni konon2 da siap  scatch la konon,, lukisan da la keras kematu,,, ish ak tak de bakat melukis la,, terbukti bukan,. jangan gelak pelishhh,,, hahaha . tema bilik aku, wane ungu,., yeaye!! wane yang da lama aku nak,, tggu masa je,, heheh konsep english urban.. katanye.. english tang mana hehe kene tggu la aku punya entri yang menunjukkan bahawa rumah aku da siap sepenuhnya,, heheh
nanti boleh la mintak pendapat kornag semua kan,,



ok ni la bilik aku, baru siap sikit je,,
sebelum cat.. MINTAK ABAIKAN KETIDAK KEMASAN BILIK AK PADA TIME NI, KERANA SEMUA TAK BERES LAGI DER,, hehehehe


ni pandangan dari sudut bilik air,, haaa nampak tak? cane kalo bile semua da siap, aku pon tidur la dlm bilik ni,, pas tu tetibe,, dengar bunyi air terbukak dlm toilet!!! ARGHHHH!! takoott!!!! (IMAGINASI AK TINGGI BUKAN? sila pengsan)




haaaaa taadaa!!!! keseraman bertukar tatkala melihat purple ku,, heheh cantik takkkk( sengau sikit)
heheh akhirnya... ni wane ungu metalic.. cane tah orang kat kedai tu bancuh... bancuh pkai komputer tu.. teknologi2.. heheh yang tolong cat tu adik sedara aku.. heheh


ok ke??? hmmmm .. kadang2 musykil gak sebab ada yang cakap sempit la, ada yang cakap ruang nampak kecik la,,
tapi akk tak kesah dik,, ni bilik akk,, akk suka,, tak gitu? heheh


bersepah itu biasa.. -_-'


go purple!!!

p.s: harap korang dapat memberi pandangan untuk hiasan bilik aku,.. tolong ye,, terima kasih,. grazie!! :)

sekian.. wink!wink!

No comments: